mandag 9. april 2012

Vintage kort

Har laget et vintage kort til Vintage Udfordring's utfordring 38; genbrug/resilkulering. Kortet er laget av en matavfallspose. Dette er poser kommunen deler ut til kildesortering og som vi ofte har l mer enn nok av.
Som bakgrunnsark har brukt innpakningspapir jeg hadde liggende og de stripete hjertene er fra et ark som lå i pakken med noen stempler jeg har kjøpt. Har også brukt gamle boksider fra en loppis bok. Sløyfen på forsiden er ei remse klippet fra en gassklut. Blondene har jeg fått fra min bestemor.










Slik ser matavfallsposen ut.

7 kommentarer:

  1. WOW, så lekre kort du har laget av disse posene!
    Klem Gunn

    SvarSlett
  2. Så lekre kort du lager ut av de avfallsposene! Herlig!
    Så fint at du vil være med på candyen min:) Lykke til:)
    Klem Berit:)

    SvarSlett
  3. Nydelige kort du lager av avfallsposene :) Mange fine detaljer og flott pyntet. Tusen takk for at du deltar på min bloggcandy :)

    SvarSlett
  4. Aldeles nydelig!
    Lekre farger og pynt:)
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  5. Så fine kort av posene! Hadde vært artig å vite hvordan du lager de, for de er ikke lik de som vanlige posekortene? Er de åpen i siden? Du lager mye fint.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Takk for tilbakemelding, det er alltid hyggelig. Det er ikke alle kommuner som har disse posene, men det skal være mulig å få tak i. Vi får utdelt flere enn vi har bruk for i vår kommune i hverfall. Jeg skal få tatt bilder stegvis hvordan jeg bretter og hva som pyntes, så skal jeg legge det ut etterhvert:)

      Klem, Lin Monika

      Slett
  6. Helt underbar.

    Tack för att du deltar hos Vintage Udfordring.
    Kram Nelle

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, jeg etter stor pris på hver eneste en<3
Ha en fin dag:)

Klem, Lin Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...