fredag 8. juni 2012

Til konfirmanten

Ideen til disse kortene er liftet fra Marianne ( marianneskortdager ) på treffet hos papirpikene for litt siden. Lånte papirpikenes store stansemaskin og store spellbinderdies.



Stempler fra Kort og Godt. Blomster fra Kort og Godt og Unik hobby. Kortet har pengelomme i midten.



 Her har jeg brukt selvlagede snurreblomster. Sommerfuglen (ek punch) er punchet ut fra sølvark. Ellers har jeg brukt kakeserviett, osteklut, palettbånd, div blomster og fjør.



Stempel fra stempleglede.

Melder dette siste kortet inn på utfordring hos 

Papirdokkene, utofrdring # 29  -" bevinget"
cardandscrap, utfordring 33 - brug bling
ScrappeHuset - flower power

10 kommentarer:

  1. Kjempe flott kort med pengelomme, nydelig pynta! :)
    Dessverre blir du ikke med i premietrekningen da vi ønsker at det du bidrar med er laget spesielt til bare oss! :)

    Ida

    SvarSlett
  2. Kjempe flotte kort og helt nyyyyydelig pyntet :) Endelig fredag :) Hærlig!! Ha en fin helg! Klem Rita

    SvarSlett
  3. Et nydelig konfirmant kort i spennende format.
    Jeg har endelig fått lagd mitt første pose kort etter tutorialen din. Det var kjempegøy, tusen takk for inspirasjonen.
    Ønsker deg en flott helg,
    klem Antje :)

    SvarSlett
  4. Superfiiine kort Lin Monika :-) Har planer om å "lifte" disse fra Marianne jeg også.... God helg :-)

    SvarSlett
  5. Rigtig fint kort.
    Tak for at du deltager i udfordringen hos Card and scrap.

    SvarSlett
  6. Sikke et smukt kort.

    Tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  7. disse kortene er veldig flotte!!!

    SvarSlett
  8. Flott kort i herlige farger. Morsom fasong og lekkert pyntet:))

    Takk for ditt bidrag til Papirdokkene:))

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, jeg etter stor pris på hver eneste en<3
Ha en fin dag:)

Klem, Lin Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...