torsdag 4. oktober 2012

Anonyme Timeglass Del 2


Da er det tid for neste bidrag til Anonyme Timeglass
 
  Hovedtema:
IKKE KVADRATISK eller REKTANGULÆRT
 
Del 2: Fri Oppgave

Lag det du vil


Denne gang har jeg laget et kort utenfor min egen komfortsone.
Ble så usikker at jeg laget et kort til i reserve, tilfelle jeg ikke ble komfortabel med å legge det ut. Etter mye frem og tilbake har jeg overbevist meg selv om at det er sunt å utfordre meg litt, å prøve litt nytt. Dermed blir det nå dette kortet da.


Brukt store spellbinders og har satte sammen to plater med en brad. Mønsterarket er fra en Prima blokk - Tea-Thyme 6"x6". Bruk dies fra TH - sewing room og butterflight, med crackle paint på bysten. Englevinger fra Magnolia. Svertet med distress, vintag photo og black soot, sløyfen er også farget med sistnevnte. Hjerte charm, fjør og roser er kjøpt hos Unik Hobby. Nøkkel charm fra Kort hobby. I tillegg har jeg brukt ostklut og teksten er skrevet ut på dymo. Tekststempelet på underste plate er fra North Star Stamps. Flippen kan åpnes og det finnes en skriveplate under.






"Tro på deg selv! Ha tro på dine egenskaper!
Uten en ydmyk men fornufting
overbevisning
om dine egne krefter
så kan du ikke bli fremgangsring
eller lykkelig."


Deltar i disse utfordringene
Anonyme Scrappere - Anonyme Timeglass høst 2012
Vintage Udfordring, utfordring #48 - Tags
Scrap'a'Long,utfordring 20 - Stempel
Kort o Mania, utfordring 71 - Prikker/stiper + en sløyfe

Del 3 av Anonyme Timeglass får vi i morgen, med frist for innlevering kl 23.59 lørdag.
Skal prøve å henge med videre, selv om jeg har mye på programmet fredag og lørdag. Så titt gjerne innom bloggen min å følg med:)


14 kommentarer:

  1. Denne ble kjempe flott :) Flott pyntet og kjempe fin tekst med dymoen :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Kjempeflott :)
    Eg lika den TH dies'n ♥
    Ogso ser eg at Dymo nuk blir det neste på *må ha* lista ;)

    SvarSlett
  3. Utrolig lekker Lin Monica, skjønner ikke at du kunne tvile på denne! Delikate farger og så mye lekker pynt!
    Ha en fin torsdagskveld!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  4. Kortet ble kjempetøft - mange stilige detaljer;)

    SvarSlett
  5. I'm so glad you decided to show your tag! It turned out wonderfully!! So glad you could join us at Vintage Udfordring!

    SvarSlett
  6. Kjempefin og dette klarte du også med glans:)
    Kjekt å prøve noe nytt:)
    klem bnete:)

    SvarSlett
  7. Bare sunt å prøve noe nytt, og du mestrer det med glans.
    Skikkelig fint!

    SvarSlett
  8. Åhhh, det ble helt nydelig, noen ganger trenger vi en liten dytt = utfordring, for at vi tør å prøve nye ting...
    Del 1 av utfordringen var også veldig flott. Har aldri tenkt over å bruke den diesen på denne måten, takk for inspirasjonen :)
    Mulig jeg må låne den ideen en gang.

    Riktig god helg,
    klem Antje

    SvarSlett
  9. Superläckert! Gillar färgerna och dekorationerna. Tack för att du tävlar med kort o mania.

    SvarSlett
  10. Så lekker tag!
    Tusen takk for at du deltar hos Vintage udfordring og lykke til!
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  11. Wauw flot tag! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlett
  12. Aldeles nydelig tag!
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  13. Dette ble jo bare helt nydelig, masse flotte detaljer, og jeg liker måten du "åpner" kortet på :o)

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'Long denne måneden.

    Klem fra Beate

    SvarSlett
  14. nydelig og med mange herlige detaljer :D
    takk for at du deltok på vår utfordring hos kort o mania!
    klem linda s l

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, jeg etter stor pris på hver eneste en<3
Ha en fin dag:)

Klem, Lin Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...