søndag 10. november 2013

DT bidrag My Bestie Norge #6 - Snøkrystaller eller glitter

Da er det en ny utfordring hos My Bestie Norge.
Tema denne gang er snøkrystaller eller glitter. Jeg har fått med begge deler på mitt kort.
Jeg har laget kortet med dies fra go kreate. Mønsterark er fra Vibeke Stenseth. Rundt motivet har jeg brukt frantage embossing og pyntet med mange snøkrystaller som er tatt ut med martha stewart puncher. Noen av dem har også fått embosset seg.


 Motivet finer du her
Fargelagt med promarkers.

.




Ønsker alle en riktig god uke:)

4 kommentarer:

  1. Utrolig herlig kort. Så vakkert med alt det hvite. Klem...Mona

    SvarSlett
  2. Nydelig med hvitt julekort!:))
    Ida

    SvarSlett
  3. Riktig så vakkert hvitt kort og et herlig motiv du hadde brukt, klem bente:)

    SvarSlett
  4. Nydelig og lekkert kort Lin Monica!
    Takk for sist, det var koselig å skravle litt med deg i helga!
    Ønsker deg ei trivelig førjulstid!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, jeg etter stor pris på hver eneste en<3
Ha en fin dag:)

Klem, Lin Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...